Снимките в интернет на хора по отрупани с ядене и пиене маси добре изясняват за кого биха гласуват те, смята Мими Шишкова
Трябва да си признаем какво представлява българското общество – то е пъзел от високо образовани хора, от хора с високи възможности и ниска култура, има хора без възможности и без култура, други са без възможности, но с висока култура. В интернет най-честата снимка показва хора на софра, с обилно пиене и ядене –много лесно може да отгатне човек за кого ще гласуват те. ГЕРБ са майстори по оформяне на публичното мнение. Снизходителното отношение на хора от интелигенцията към социалните мрежи не им помага, напротив – който пренебрегне мрежите ще търпи загуби. Статистиката показва, че по четене на книги България отново е на дъното в ЕС. Не съм се отчаяла, просто съм се ядосала.
Това заяви във видео интервю за СТУДИО БАНКЕРЪ гражданският просветител Мими Шишкова.
Още от интервюто:
В каква степен социалните медии влияят на изборните резултати у нас?
Колко са всъщност демократичните и реформистки мислещи хора в България?
Кой измисли „приспивателното“ за българския избирател?
Каква е ролята на идеалистите в българския политически живот?
Колко морални компаса има сред родните партии?
Кой е изборът на новото поколение?
Вижте първата част от интервюто с Мими Шишкова