Richemont – луксозната компания, стояща зад марки като Cartier, IWC и Van Cleef & Arpels планира да революционизира наемането на персонал с AI. Швейцарската компания основана през 1988 г., има 40 000 служители и сега ще включи AI софтуер, за да увеличи броя на служителите си.
Richemont си партнира с Veritone, базирана в Калифорния компания, която предлага AI решения за фирми, включително за наемане на персонал. Луксозният гигант цели да оптимизира процеса си по набиране на персонал, за да отговори на нуждите на пазара.
С новия план Richemont ще достигне до кандидати в повече от над 2 000 борси за работа по целия свят и да управлява голям обем кандидатури за кратко време.
Когато компания в индустрия с висок входен праг като луксозната мода се обръща към автоматизация, „това показва, че технологията и внедряването на AI вече стават повсеместни“, каза изпълнителният директор на Veritone Райън Стийлбърг. AI революционизира цели индустрии през годините, а набирането на персонал е една от областите, в които е добре приет. Докато компаниите в технологичната индустрия отдавна използват AI инструменти за наемане, модната индустрия започва да навлиза тепърва.
LVMH е създала „AI фабрика“ за да внедри технологията по различни начини, като подобряване на клиентското обслужване и предлагане на персонализирани препоръки.
AI е особено полезен за ускоряване на задачи като писане на обяви за работа и филтриране на кандидати. Технологията също така може да помогне на компаниите да усъвършенстват описанията на работните позиции, за да привлекат най-добрите кадри. Докато AI се превръща в норма при набирането на персонал, експертите по човешки ресурси предупреждават, че задаването на стандарти и осигуряването на отговорната му употреба ще бъдат ключови за успешен процес на наемане.
Richemont е едно от най-големите имена в луксозната мода с пазарна капитализация около 85 милиарда долара. Печалбите на компанията наскоро се сринаха и отбелязаха спад в търсенето в цялата индустрия. Продажбите за трите месеца до юни останаха без промяна, като не оправдаха очакванията на анализаторите.
Акциите на компанията и тези на други луксозни марки се повишиха миналата седмица на фона на поредица от стимулиращи мерки обявени в Китай, които могат да подтикнат клиентите към разходи и да събудят апетита за луксозни стоки.
Четете още : LVMH с 3% годишен спад на продажбите и с 800 млн. евро допълнителен данък.