Американските потребители са похарчили рекордните 13.5 милиарда долара за онлайн покупки в Cyber Monday, съобщава Bloomberg, позовавайки се на предварителна оценка на Adobe Analytics.
Според анализаторите, в понеделник, 2 декември, вечерта, когато се извършват най-големият брой покупки, потребителите са правили поръчки за по 15.7 милиона долара всяка минута.
Експертите на компанията очакват, че през цялата „Кибер седмица“, която отваря „Кибер понеделник”-а, клиентите ще похарчат повече от 40 милиарда долара.
В по-ранните си прогнози от Adobe Analytics отбелязаха, че за целия сезон на празничното пазаруване –
от 1 ноември до 31 декември, потребителите в САЩ ще похарчат 240.8 милиарда долара,
което е с 8.4% повече от същия период на миналата година.
Вече е известно, че
по време на разпродажбите на „Черен петък“, 29 ноември, американците са похарчили 10.8 милиарда долара
за онлайн покупки, което е с 10.2% повече, отколкото година по-рано.
В събота и неделя между „Черен петък“ и „Кибер понеделник“ бяха похарчени още 10.9 милиарда долара онлайн.