Японският козметичен конгломерат Kosé обяви във вторник, че е придобил тайландския бранд Pañpuri. Финансовите условия на сделката не бяха разкрити, но Pañpuri съобщи, че е генерирал приходи от 32 милиона долара през тази гoдина.
Марката Pañpuri е основана в Банкок през 2003 г. от Воравит Сирипарк и е известна със своето разнообразие от луксозни продукти за баня и тяло, грижа за косата, грижа за кожата и аромати, които черпят вдъхновение от традиционни тайландски практики.
В Тайланд тя разполага с 26 самостоятелни магазини и се предлага в луксозни спа центрове и търговски центрове като Central World и Emquartier. Pañpuri може да бъде открит в 15 държави в Европа и Азия, както и в японските търговски центрове Isetan Shinjuku и Hankyu Umeda и в K11 Musea в Хонконг.
От японския козметичен конгломерат заявиха, че придобиването ще позволи на Pañpuri да ускори присъствието си на международните пазари като “автентична луксозна wellness марка от Азия”. PwC Тайланд е консултирал сделката. Портфолиото на Kosé включва марки като Decorté, луксозна линия за грижа за кожата, основана от конгломерата през 1970 г., и Tarte, козметичната марка, основана в САЩ през 1999 г. и придобита от Kosé през 2014 година.
Брандът преди това е бил собственост на Воравит Сирипарк, неговото семейство и частната инвестиционна компания Lakeshore Capital.
Четете още : Япония изобрети първата перална машина за хора.