LVMH става основен акционер в бутиковата хотелска верига Les Domaines de Fontenille

LVMH става основен акционер в бутиковата хотелска верига Les Domaines de Fontenille

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton закупи дял от 20% заедно с инвестиционния фонд Anaïs Ventures, базиран в Женева, във френската група бутикови хотели Les Domaines de Fontenille. Основана през 2016 г. от бившия моден изпълнителен директор Фредерик Биюс и арт дилъра Гийом Фуше, Les Domaines de Fontenille ще се стреми да придобива и реновира имоти в Италия и Испания, след като двамата инвеститори влеят нов капитал в марката, и оглежда още 12 обекта.

LVMH става основен акционер в бутиковата хотелска верига Les Domaines de Fontenille

След сделката LVMH ще бъде най-големият акционер в хотелската верига, съобщиха двамата съоснователи в интервю.

LVMH става основен акционер в бутиковата хотелска верига Les Domaines de Fontenille

Групата притежава 12 обекта във Франция, Испания и Италия, като цените варират между 400 и 1000 евро на нощувка през активния сезон. Групата разработва проект за хотел в Бретан, Франция, който се очаква да отвори врати през пролетта на 2025 г., както и луксозен хотел в Екс-ан-Прованс, Франция, предвиден за 2026 година.

LVMH става основен акционер в бутиковата хотелска верига Les Domaines de Fontenille

Новата инвестиция ще позволи на групата да се разширява в Италия и Испания и да търси по-големи имоти, заяви главният изпълнителен директор на компанията Линда Хази. Тя допълни, че може също да сключат синдикатни сделки с други партньори при закупуване на луксозни имоти, особено в Италия.

Миналата година Les Domaines de Fontenille получи инвестиция от френската публична институция Caisse des Dépôts et Consignations и стана първата френска хотелиерска група със статут на “société à mission”, което отразява ангажимента ѝ да комбинира в хотелиерството социални и екологични въздействия.

LVMH става основен акционер в бутиковата хотелска верига Les Domaines de Fontenille

LVMH вече притежава луксозната хотелска компания Belmond и своята марка хотели Cheval Blanc, както и луксозната железопътна услуга Venice Simplon Orient-Express. По-рано тази година LVMH обяви и партньорство с Accor за ускоряване на развитието на марката влакове Orient Express.

Четете още : LVMH и “Формула 1” със сделка за 1 млрд. долара.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Очаквате ли стабилно управление с пълен четиригодишен мандат след новините за нова "сглобка"?

Подкаст