Red Bull премахва спонсор за 150 млн. долара от своя уебсайт

Red Bull премахва спонсор за 150 млн. долара от своя уебсайт

Red Bull изглежда се е разделил с един от своите спонсори – Bybit. Базираният в Милтън Кийнс отбор е премахнал криптоборсата от своя уебсайт – решение, което може да има отражение върху търговските му планове.

Red Bull премахва спонсор за 150 млн. долара от своя уебсайт

Тази загуба може лесно да бъде компенсирана от силната спонсорска мрежа на компанията. От друга страна, разделянето може да се разглежда като индикация, че австрийският отбор търси повече от просто финансови средства от своите спонсори.

Докато приходите от спонсори са важни, отборите във “Формула 1” също така отдават приоритет на партньорства, които предлагат експертиза в иновативни и технически области, които биха могли да подобрят представянето им на пистата.

Red Bull премахва спонсор за 150 млн. долара от своя уебсайт

Сътрудничеството на Red Bull със сингапурската криптоборса започна през 2022 г., когато бе подписан договор на стойност 150 милиона долара за три години, който изтече в края на 2024 година. Сумата несъмнено е значителна, но Red Bull не страда от липса на спонсорска подкрепа. Bybit плащаше 50 милиона долара на сезон, докато основният спонсор Oracle внася 90 милиона долара годишно.

Red Bull премахва спонсор за 150 млн. долара от своя уебсайт

Когато става дума за техническо въздействие, партньорството с Bybit не е допринесло нищо за оперативната страна на представянето. Приносът на Bybit беше ограничен до ангажиране на фенове чрез NFT, нещо, от което Red Bull вероятно е решил да ограничи. С оглед на нарастващия контрол върху криптоборсите, това изглежда като разумен ход.

Red Bull премахва спонсор за 150 млн. долара от своя уебсайт

Компании като Oracle са от съществено значение за напредъка на Red Bull на пистата. Софтуерът на американската мултинационална компания за компютърни технологии се използва активно в бокса на пистата за стратегически изчисления. Предстои да видим дали отборът ще привлече нов спонсор от криптовалутния сектор или от други области, несвързани с автомобилния спорт. Или пък ще предпочете техническо партньорство, подобно на сделката с Oracle, за да укрепи основата си за състезания през 2025 г. и след това.

Четете още : Cadillac ще дебютира във “Формула 1” през 2026 година.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Очаквате ли стабилно управление с пълен четиригодишен мандат след новините за нова "сглобка"?

Подкаст