De Beers и GJEPC (Съвет за насърчаване на износа на скъпоценни камъни и бижута) обявиха ново стратегическо партньорство, насочено към оптимизиране на набавянето, маркетинга и продажбата на естествени диаманти в Индия. Съобщението беше направено по време на изложението IIJS в Мумбай.

Инициативата, наречена INDRA (Съюз на търговците на дребно с индийски естествени диаманти), ще предостави на търговците на дребно различни инструменти, включително решения, базирани на изкуствен интелект, за създаване на персонализирани кампании, многоезични маркетингови ресурси и задълбочено обучение по естествени диамантени бижута на местни езици.


Индийският пазар, кйто в момента е вторият по големина за диаманти и бижута в света, се очаква да постигне над 40% ръст до 2030 година, според De Beers.
Четете още : De Beers пуска нова линия с естествени диаманти “Forever Present” за празниците.