De Beers Group стартира нова вълнуваща маркетингова кампания, наречена „Forever Present“, която има за цел да подчертае емоционалната стойност на естествените диаманти по време на празничния сезон. Линията не само възражда легендарния слоган “A Diamond is Forever”, но и поставя естествените диаманти в центъра на тези празнични дни, като идеален избор за отбелязване на специални моменти с най-важните хора в живота ни.
![De Beers пуска нова линия с естествени диаманти "Forever Present" за празниците 1 hjuykiyu](https://banker.bg/wp-content/uploads/hjuykiyu-1024x667.jpg)
![De Beers пуска нова линия с естествени диаманти "Forever Present" за празниците 2 fghhyt](https://banker.bg/wp-content/uploads/fghhyt-1024x990.jpg)
“Forever Present” подчертава силата на естествените връзки – семейни, приятелски и романтични, които заслужават подаръци, носещи вечна стойност. Кампанията се фокусира върху разнообразието от бижутерийни изделия с естествени диаманти – от класически обици и тенис гривни до елегантни годежни пръстени и висулки с един камък. Всеки диамант в колекцията символизира важни житейски етапи и незабравими моменти, които остават “винаги присъстващи”.
![De Beers пуска нова линия с естествени диаманти "Forever Present" за празниците 3 hjkloiu](https://banker.bg/wp-content/uploads/hjkloiu-1024x690.jpg)
![De Beers пуска нова линия с естествени диаманти "Forever Present" за празниците 4 ghjuio](https://banker.bg/wp-content/uploads/ghjuio.jpg)
Кампанията “Forever Present” идва след успеха на “Worth the Wait”, която беше насочена към бъдещите булки и младоженци. Сега, чрез тази нова линия, De Beers обръща внимание на всяка възраст, като показва как естествените диаманти са идеалният начин да се създадат ценни спомени с близките хора през празничния сезон.
Четете още : De Beers предложи мерки за контрол на вноса на руски диаманти в ЕС.