В ослепителна комбинация от висша мода и фини спиртни напитки, Hennessy обяви сътрудничество с китайския моден дизайнер Шутинг Цю (Shuting Qiu) за колекцията си от коняк за Лунната нова година 2025. Ограничената серия, която празнува Годината на Змията, обещава да бъде визуално пиршество за любителите на коняка и изкуството.

Цю, известна със смелите си цветове и сложни мотиви, преосмисли емблематичните бутилки на Hennessy – VSOP и XO, като платна за уникалната си художествена визия. Колекцията, носеща името “Преосмисляне”, черпи вдъхновение от символиката на змията за обновление и позитивна трансформация в китайската култура. Визията VSOP показва младата енергия на Цю с ярки червени флорални мотиви и елементи, вдъхновени от Хаваите. Смес от каре и абстрактни силуети на змийски люспи украсява бутилката, символизираща както обновление, така и наследство. За разлика от това, визията XO представя по-драматичен естетичен стил, с наситени червени, златни и сини нюанси, ромбоидни форми, вдъхновени от традиционни мотиви, и впечатляваща златна тапа.

Дизайните на Цю са дълбоко свързани с нейното културно наследство. Родена в Ханджоу и сега живееща се в Шанхай, дизайнерката е включила елементи от традиционния китайски текстил, като жакардова тъкан и брокатни мотиви. Времето ѝ прекарано в Кралската академия за изящни изкуства в Антверпен също е оказало влияние върху работата ѝ, водейки до уникална комбинация от източни и западни дизайнерски усещания.

Лоран Бойо, главен изпълнителен директор на Hennessy, изрази ентусиазъм за сътрудничеството. “Дизайните на Шутинг Цю въплъщават хармонично съчетание на традицията и съвременния стил, предлагаща елегантно възхищение към нашето общо културно наследство”.
Ограничените като брой бутилки ще станат желан колекционерски предмет и перфектни централни елементи за празнуването на Лунната нова година. Те ще бъдат налични в Канада от януари 2025 година.



Това сътрудничество е част от продължаващия ангажимент на марката към културни партньорства, които включват работата на марката с различни артисти от цял свят. То отразява многостранната същност на марката и подчертава многообразието на коняка Hennessy.

С наближаването на Лунната нова година, това партньорство предлага нов и артистичен начин да се празнуват новите начала, съчетавайки вековна традиция с иновативен дизайн в тост за Годината на Змията.
Четете още : Swatch пуска лимитирана колекция часовници за “Годината на змията”.