Датският шоколадов производител Tom’s Group – Anthon Berg укрепва своята позиция на пазара чрез партньорства с Pernod Ricard и Luxardo. Тези сътрудничества отразяват променящите се потребителски предпочитания и подкрепят амбицията на марката за по-нататъшен международен растеж.

Гамата и бизнесът на Baileys, които са регистрирали растеж от над 400% през последните две години, са успешна история. Тази стратегия също така формира основата на новите партньорства. Anthon Berg си сътрудничи с 20 марки, представени в повече от 300 летища по целия свят. През есента на 2025 г. портфолиото ще се разшири с два марки, които стъпват на международните пазари: бутилката Luxardo Cherry Liqueur и Kahlúa Praline.

Бутилките с ликьор, съдържащи алкохол, остават основна част от бизнеса, докато компанията отбелязва нарастваща тенденция сред потребителите към продукти с “ниско алкохолно” съдържание и нововъзникващи пазари, които нямат премиум предложения.

“Черешовият сироп прекрасно хармонизира с вкуса и прекрасно допълва тъмния шоколад в бутилката. Ние виждаме значителен пазарен потенциал и не се колебаем да кажем, че комбинацията от Luxardo Maraschino и тъмния шоколад на Anthon Berg е нещо като вкусово откритие”, казва генералният директор на международния маркетинг в Toms Group Йенс Якобсен, разяснявайки партньорството с Kahlúa.

“Поколението на милениалите стимулира растежа в специализираните кафенета на западните пазари. Комбинирайки Kahlúa с шоколад, ние директно се вписваме в глобалния кафе тренд и пускаме продукт, който улови духа на времето, откривайки нови пазарни възможности”.
Четете още : Освежаваща класика: коктейлът Pimm’s Cup.