Кетчупът вероятно не е нещо, което свързвате с Volkswagen, но компанията произвежда своята марка Gewürz Ketchup вече почти 30 години. Този специален сос съществува по доста конкретна причина: да допълва любимия на феновете VW къри вурст. Volkswagen произвежда също и наденици и всъщност те са едни от най-продаваните продукти на компанията. През 2019 г. VW е произвел около 7 милиона къри вурстове, като повечето са продадени в магазини и ресторанти, пръснати из цяла Европа.

Къри вурстът се прави по строго пазена рецепта с тайна смес от подправки и е най-вкусен когато е комбиниран с Gewürz Ketchup. Може би се питате защо Volkswagen не използва класически Heinz? Просто техният кетчуп е различен. Gewürz Ketchup е малко по-гъст от стандартния и има перфектен баланс между кисел, сладък и пикантен вкус, с допълнителен опушен и леко лют нюанс.

Историята на кетчупа на Volkswagen
Според фирмената история, Volkswagen започва да прави вурстове и подправки, за да обслужва служебните столове в по-отдалечените си заводи в Германия. Пикантните наденици стават толкова популярни, че компанията разширява производството, за да стигне VW къри вурст до супермаркети и спортни съоръжения в цяла Германия. Оттогава хранителната линия на производителя на коли се разраства и вече включва кетчуп, веган къри вурст и специален къри сос.

Надениците и кетчупът на Volkswagen се продават в Германия и други части на Европа от десетилетия. През 2024 г. компанията изпрати специална партида отвъд океана, за да отпразнува 75-годишнината си в Америка.
Четете още : Volkswagen разкрива визията на ID. One: електромобил на цена от 20 000 евро.