De Beers разширява присъствието си в Дубай и Париж със стратегическо ребрандиране

De Beers разширява своето присъствие в Дубай и Париж със стратегическо ребрандиране

De Beers Jewellers беше ребрандиран като De Beers London с нова кампания, която чества корените на компанията в Лондон и Южна Африка, и с посланието „Истинският блясък идва отвътре.“ Топ моделът Адвоа Абоа е лице на нова кампания за De Beers London, наречена „Портрети на истински блясък“. Тази промяна на името отразява новото отношение на марката, което е ориентирано към жените.

De Beers разширява своето присъствие в Дубай и Париж със стратегическо ребрандиране

Адвоа Абоа е снимана с бижута от колекцията Talisman, която тази година отбелязва 20-годишнина от представянето ѝ. Бижутата комбинират груби и полирани диаманти.

„Лондон има уникална комбинация от история и традиция с остър и модерен характер. Това е истински смесител на култура и креативност. Ние укрепваме нашата идентичност като марка, родена и израснала в Лондон, с корени и душа в невероятната природа на Южна Африка“, обясни моделът Абоа.

Освен колекцията Talisman, Адвоа Абоа носи бижута от колекцията Enchanted Lotus. Формите им са вдъхновени от водното цвете, което расте в обилни количества в делтата на Окаванго в Ботсвана.

Екипът на корпорацията се спира на Адвоа Абоа, защото тя „перфектно олицетворява жената на De Beers. Тя е грациозна, изискана и отдадена на каузите, в които вярва. Най-вече, тя не се страхува да бъде автентична. Тя олицетворява нашата вяра, че истинският блясък идва отвътре“.

De Beers разширява своето присъствие в Дубай и Париж със стратегическо ребрандиране

Колекцията Talisman и Enchanted Lotus са отбелязали двуцифрен ръст през 2024 година. „Наблюдаваме, че жените купуват повече неконвенционални бижута за себе си, а също така искат да съчетават дизайнерски модели с класически, за да изразят своята собствена креативност“.

De Beers разширява своето присъствие в Дубай и Париж със стратегическо ребрандиране

На 8 март De Beers ще открие магазин в Дубай в партньорство с групата Chalhoub. Дългоочакваният флагмански магазин в Париж на Rue de la Paix № 12се очаква да отвори врати през четвъртото тримесечие.

Четете още : De Beers и GJEPC с партньорство за промотиране на естествени диаманти в Индия.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

След "пренареждането" на мандатите и влизането на "Величие" в 51-ото Народно събрание, смятате ли, че има риск за кабинета?

Подкаст