Nintendo („Нинтендо“) обяви, че от 25 март потребителите вече няма да получават златни точки за закупуване на цифрови версии на игри в Nintendo eShop и на официалния уебсайт на компанията – най-големият производител на игрални конзоли в света.
Преди това тези точки се присъждаха за закупуване на цифрови и физически копия на игри и можеха да се използват за получаване на отстъпки при бъдещи покупки. Потребителите, които са поръчали предварително игри преди 25 март, ще продължат да могат да печелят златни точки, дори ако плащането бъде извършено след тази дата.
Освен това собствениците на физически копия на игри, пуснати преди 24 март, ще могат да продължат да ги регистрират на Nintendo Switch, за да печелят точки в продължение на две години от датата на пускане на играта.
Спечелените преди това златни точки ще останат валидни 12 месеца от датата, на която са спечелени, и могат да се използват за получаване на отстъпки в Nintendo eShop.
От компанията благодарят на потребителите за участието в програмата My Nintendo и се извиняват за неудобството, което тази промяна може да причини.
През 60-те години на миналия век под ръководството на Хироши Ямаучи японската компания се преориентира към производството на видеоигри и електронни устройства за тяхното използване. Водеща в този сектор от самото му възникване, „Нинтендо“ оказва силно влияние върху неговото развитие