Новият главен изпълнителен директор на Polestar Михаел Лошелер, обяви че марката ще започне да използва дилърската мрежа на Volvo само след няколко дни. Промяната в стратегията за продажби, която премахва фокуса върху изцяло онлайн продажбите, трябва да бъде завършена още през март.

„Нашата цел за годишен растеж от 30 до 35 процента в периода 2024–2027 г. не може да бъде постигната само с онлайн продажби“, заяви Лошелер на събитието Automobilwoche в Мюнхен. Polestar разполага със самостоятелни шоуруми „Spaces“, както и с изложбени площи в някои дилърства на Volvo.

За Германия новата стратегия означава, че присъствието на електромобилите ще се увеличи от девет на 17 локации в краткосрочен план.
Всеки, който иска да закупи Polestar онлайн, все още може да го направи. Но засиленото локално присъствие има за цел да привлече повече купувачи, които предпочитат физическите продажби. Целта е да се увеличат продажбените точки в Европа от 70 на 130 и в Северна Америка от 36 на 57.

Първоначалният опит с новия модел продажби в други пазари е изцяло положителен, заяви Лошелер на конференцията. Обединеното кралство вече беше най-големият индивидуален пазар за Polestar, където продажбите са се увеличили с 200 процента през януари благодарение на по-големия брой физически дилърства.
Четете още : Samsung Wallet добавя Volvo EX90 и Polestar 3 към услугата си с дигитални ключове.