Компанията Kraft Heinz обяви, че този месец ще представи Crystal Light Vodka Refreshers в определени търговски обекти в североизточната част на САЩ. Новите алкохолни готови за консумация напитки (ARTD) ще съдържат „вкусна комбинация от аромати на Crystal Light, тройно филтрирана водка и лека карбонизация“, заявиха от Kraft Heinz.
Според изявление от компанията всяка напитка ще съдържа 77 калории и нула процента захар, а алкохолното съдържание (ABV) ще бъде 3.8 процента.

Първоначално продуктът ще се предлага в два вкуса: Дива ягода (Wild Strawberry) и Лимонада (Lemonade). Кутия с четири кенчета ще струва 9.99 долара.
Възползване от тенденцията за леки коктейли
Според данни на компанията, близо 20% от клиентите на Crystal Light използват продукта за приготвяне на коктейли. Освен това почти 40% от потребителите на твърди газирани напитки (hard seltzers) предпочитат алкохолно съдържание под 4 процента.
Разширяване на гамата през 2026 година
„С десетки милиони видеа в социалните мрежи, показващи креативни начини за смесване на Crystal Light в коктейли, създаването на нискокалорична водка напитка беше естествена следваща стъпка за нас. Сега предлагаме на феновете готова за консумация версия с лек, освежаващ вкус и добре познатите им любими аромати“, заяви Джеръми Крос, директор на отдела за напитки в Kraft Heinz.

Компанията планира да разшири линията Crystal Light Vodka Refreshers с нови вкусове и мултипакет опции през 2026 година.
Готовите коктейли – бързо развиващ се пазар
Според Grand View Research, през 2023 г. пазарът на готови за консумация коктейли в САЩ достигна стойност от 903.4 милиона долара.
Kraft Heinz вече имат опит с алкохолните напитки, като преди това компанията предложи Velveeta Veltini и Claussen Spritz.

Kraft Heinz в цифри
Компанията притежава редица популярни марки, сред които Oscar Mayer, Jell-O, Grey Poupon, Lunchables, Classico и Philadelphia.
През миналата година Kraft Heinz отчете 25.8 милиарда долара нетни продажби, което е спад от 3% спрямо 2023 година. Нетната печалба на компанията също се сви от 2.85 милиарда долара на 2.7 милиарда долара.
Четете още : Как Coca-Cola избира своите партньори за готови за консумация напитки (RTD).