Kraft Heinz атакува алкохолния пазар със своята марка Crystal Light

Kraft Heinz атакува алкохолния пазар със своята марка Crystal Light

Компанията Kraft Heinz обяви, че този месец ще представи Crystal Light Vodka Refreshers в определени търговски обекти в североизточната част на САЩ. Новите алкохолни готови за консумация напитки (ARTD) ще съдържат „вкусна комбинация от аромати на Crystal Light, тройно филтрирана водка и лека карбонизация“, заявиха от Kraft Heinz.

Според изявление от компанията всяка напитка ще съдържа 77 калории и нула процента захар, а алкохолното съдържание (ABV) ще бъде 3.8 процента.

Kraft Heinz атакува алкохолния пазар със своята марка Crystal Light

Първоначално продуктът ще се предлага в два вкуса: Дива ягода (Wild Strawberry) и Лимонада (Lemonade). Кутия с четири кенчета ще струва 9.99 долара.

Възползване от тенденцията за леки коктейли
Според данни на компанията, близо 20% от клиентите на Crystal Light използват продукта за приготвяне на коктейли. Освен това почти 40% от потребителите на твърди газирани напитки (hard seltzers) предпочитат алкохолно съдържание под 4 процента.

Разширяване на гамата през 2026 година
„С десетки милиони видеа в социалните мрежи, показващи креативни начини за смесване на Crystal Light в коктейли, създаването на нискокалорична водка напитка беше естествена следваща стъпка за нас. Сега предлагаме на феновете готова за консумация версия с лек, освежаващ вкус и добре познатите им любими аромати“, заяви Джеръми Крос, директор на отдела за напитки в Kraft Heinz.

Kraft Heinz атакува алкохолния пазар със своята марка Crystal Light

Компанията планира да разшири линията Crystal Light Vodka Refreshers с нови вкусове и мултипакет опции през 2026 година.

Готовите коктейли – бързо развиващ се пазар
Според Grand View Research, през 2023 г. пазарът на готови за консумация коктейли в САЩ достигна стойност от 903.4 милиона долара.

Kraft Heinz вече имат опит с алкохолните напитки, като преди това компанията предложи Velveeta Veltini и Claussen Spritz.

Kraft Heinz атакува алкохолния пазар със своята марка Crystal Light

Kraft Heinz в цифри
Компанията притежава редица популярни марки, сред които Oscar Mayer, Jell-O, Grey Poupon, Lunchables, Classico и Philadelphia.

През миналата година Kraft Heinz отчете 25.8 милиарда долара нетни продажби, което е спад от 3% спрямо 2023 година. Нетната печалба на компанията също се сви от 2.85 милиарда долара на 2.7 милиарда долара.

Четете още : Как Coca-Cola избира своите партньори за готови за консумация напитки (RTD).

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че ваксината срещу менингококи трябва да стане задължителна?

Подкаст