PepsiCo придобива марката пребиотични газирани напитки Poppi за 1.95 милиарда долара.
„Повече от всякога потребителите търсят удобни и вкусни опции, които да отговарят на начина им на живот и нарастващия им интерес към здравето и доброто самочувствие“, заяви председателят и главен изпълнителен директор на PepsiCo Рамон Лагуарта в изявление.
Алисън Елсуърт, съосновател на Poppi, каза, че сделката с Pepsi ще позволи на напитките да достигнат до повече клиенти. „Нямаме търпение да започнем този следващ етап с PepsiCo, за да представим нашата газирана напитка на още повече хора – и знам, че те ще уважат това, което прави Poppi толкова специална, като същевременно подкрепят следващата ни фаза на растеж и иновации“, заяви Елсуърт.

Тя разработва Poppi (в началото известна като Mother Beverage) в своята кухня през 2015 г., защото обичала газирани напитки, но не ѝ харесвало как се чувства след консумацията им. Тя смесвала плодови сокове с ябълков оцет, газирана вода и пребиотици и продавала напитката на фермерски пазари.
Четете още : Федералната търговска комисия на САЩ подава иск срещу Pepsi за незаконна ценова дискриминация.