Opel, дъщерно дружество на Stellantis от 16 януари 2021 г., представи нова модификация на електрическия кросоувър Grandland. Той получи двумоторно задвижване 14 месеца след представянето на модела от второ поколение и стана първия електрически Opel със задвижване на всички колела.
Новата версия на Opel Grandland има стандартен преден електродвигател с мощност 213 к.с., допълнен от заден електродвигател със 112 конски сили. Общата мощност на системата е 325 к.с. (509 Нм), ускорението до 100 км отнема 6.1 секунди. Цялата мощност е налична само в режими на задвижване на всички колела и спорт, докато в икономичния режим работи само предният електродвигател, а задният се включва при поискване, например при рязко ускорение.
Декларираният пробег без презареждане е 501 км (според цикъла WLTP).

В допълнение към втория двигател Grandland получи преконфигурирано окачване, което, както казват от компанията, помага да се разкрие спортният характер на кросоувъра.
Екстериорът също се е променил – SUV-ът има преработени брони и са монтирани нови 20-инчови джанти. От Opel твърдят, че този Grandland е станал най-аеродинамично ефективният в семейството: коефициентът на съпротивление е 0.278.
Цената на кросоувъра в новата модификация ще бъде обявена по-късно.
В момента Opel Grandland се продава в три версии с едно задвижване: освен електрическата, се предлагат plug-in хибрид и хибрид с 48-волтова добавка.
Немският производител на автомобили Opel Automobile GmbH бе собственост на американската автомобилна компания General Motors от 1929 г. до 2017 г. и на PSA Group преди сливането си с Fiat Chrysler Automobiles, за да се образува Stellantis през 2021 година. По-голямата част от гамата на Opel се предлага на пазара под марката Vauxhall в Обединеното кралство от 80-те години на миналия век.