Димчо Михалевски: Скоростният път Русе-Свиленград е предизборен балон на ГЕРБ

Migration Image

bdquo;Новото обещание на управляващите да се строи скоростният път Русе-Свиленград е поредният предизборен балон на управляващите Това заяви на брифинг в парламента народният представител от Коалиция за България Димчо Михалевски. bdquo;ГЕРБ искат да употребят темата само в контекста на изборите, вероятно след тях ще лъсне истината, че този проект сам по себе си няма икономически ползи и здрав икономически смисъл, посочи още депутатът от левицата. Михалевски обяви, че проектът Русе-Свиленград би струвал около 1 милиард евро, трафикът не би бил по-голям от 7000 автомобили на ден, а по всички правила и общоприети практики се изисква трафик от минимум 20 000. Михалевски посочи, че единственият вариант, при който той е изпълним, е ако българската държава е поела някакви други ангажименти за гарантиране на недостига на трафик по подобие на правителството на Сакскобурготски за АМ bdquo;Тракия,възможно е ГЕРБ да са поели и неясни ангажименти към катарските компании.

Димчо Михалевски напомни, че ГЕРБ са обещали да построят до края на мандата си три магистрали – bdquo;Люлин, Тракия и bdquo;Марица. Той изтъкна обаче, че управляващите са облагодетелствани от кабинета на Сергей Станишев, който остави готови пакети за 9 автомагистрални участъка – проекти, отчуждения и осигурено финансиране. bdquo;Просто трябваше да строят и е напълно нормално, и дори задължително за 4 години да се справят, допълни депутатът от левицата. Обещанието на ГЕРБ да има до 2020г. 7 магистрали и 7 скоростни пътя е нереалистично. За програмния период 2014-2020г няма как страната да получи обещаните 4млрд евро, а само 1,2-1,25 млрд. евро, категоричен бе Михайлевски.

Според него преди изборите ГЕРБ внушават обещания с конкретна политическа цел. Те са неизпълними, но вършат конкретна работа – желаното бъдеще се представя за реализирана днешна реалност. Димчо Михалевски беше категоричен, че левицата се противопоставя на опитите на друга държава да чертае трасетата на стратегическите пътища на България. bdquo;Това е елемент на сигурност и неприкосновен национален суверенитет, убеден е депутатът.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Ще успее ли ГЕРБ да състави правителство с първия мандат?

Подкаст