България рекламира туризма си на олимпиадата в Бразилия

олимпиада 2016

България ще се рекламира като туристическа дестинация на летните олимпийски игри в Бразилия през тази година, съобщи пред БНР министърът на туризма Николина Ангелкова.

Тя обясни, че страната ни ще продължи да се рекламира на водещи спортни събития – на предстоящата Европейска купа по ски в Боровец и Пампорово и на олимпиадата в Бразилия.

"Ще продължим да популяризираме страната и чрез различни световни знаменитости – инициатива, която стартирахме съвместно с "Ню Бояна Филмс", допълни Ангелкова. По думите й това лято за пръв път ще има преки чартърни полети от Франция до летището в Бургас.

Това лято водещите туроператори ще увеличат чартърните полети до България –  TUI Германия ще доведе 130 хил. туристи при 80 хил. миналото лято, а TUI-Австрия вече е обявила България за основна предпочитана дестинация за тази година. Очаква се 40-процентен ръст на туристите от Полша. 

Министерствата на туризма и на външните работи са започнали стъпки за разширяване на обхвата на групите с право на безплатни визи за туристи от Русия, Украйна, Молдова и Беларус. Предложението е такива да получават деца до 16 години, пенсионери, както и да бъде разширен кръгът от групи хора, посещаващи България за определени събития.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Ще помогнат ли необозначените полицейски автомобили, които МВР планира да купи, за по-добрия контрол на агресивните шофьори?

Подкаст