Когато колумбиецът Мигел Кабалиеро започнал бизнеса си през 1992- ра, всичките му клиенти били негови сънародници. Сега 98 на сто от продукцията на компанията му се изнася в чужбина. Наричат го "бронирания Армани", защото шие дизайнерски бронезащитни дрехи за политици, бизнесмени и знаменитости.
Съставът на материала, от който Кабалиеро изработва стоките си, е грижливо пазена тайна. Известно е само, че става дума за хибрид от найлон и полиестер, способен да разплесква куршумите. Според колумбиеца кевларът, който си остава класика при бронежилетките в продължение на почти 30 години, бил прекалено твърд и обемен за линията от защитни дрехи и аксесори, която възнамерявал да създаде. Днес тя включва всичко освен долно бельо – от кожени палта до тениски и обложки за Библията.
Бъдещият крал на бронежилетките е роден в Колумбия през 1967-а. Кабалиеро учи управление на бизнеса в Богота в разцвета на незаконната дейност на наркоклановете, когато стрелбата и убийствата са често явление. Една от съкурсничките му в колежа се движела навсякъде с двама охранители, чиито бронежилетки били толкова неудобни, че често ги оставяли в колата си. Самото момиче било принудено да носи такава жилетка с шорти. Тогава на Мигел му хрумнало да посвети дипломната си работа на производството на дрехи, които съчетават модата със защитата. Идеята го увлякла дотолкова, че продал автомобила, подарен от баща му, за да се посвети изцяло върху създаването на непробиваем от куршумите материал. Кабалиеро останал доволен от резултата едва през 1992-ра, когато двамата с бизнес партньора му (чийто дял по-късно купил) ушили бронезащитно кожено сако, тежащо шест килограма.
През 1995-а продукцията на Мигел привлякла вниманието на армията и той се наел да моделира защитни костюми за сапьори. Като всички играчи в този бизнес колумбиецът също организирал демонстрации на качествата на защитните дрехи. По-късно предприемачът ги превърнал в своя запазена марка, предлагайки на клиентите си да участват в тестове и да получат сертификат с текст "В мен стреля Мигел Кабалиеро". Постепенно покрай жилетките започнали да се появяват ризи, вълнени пуловери и тениски (най-популярният модел Armor T-shirt струва 1690 долара и тежи около 400 грама).
Сред клиентите на колумбиеца са арабски шейхове, шефове на корпорации, политици и актьори като Стивън Сигал, бившият кмет на Ню Йорк Майкъл Блумбърг и Барак Обама. След масовата стрелба в американското начално училище "Sandy Hook" през декември 2012-а Кабалиеро бил засипан с поръчки от родители. В отговор създал детска бронезащитна раница, която защитава от изстрел с пистолет Glock, но не и от пушка Bushmaster, каквато използвал нападателят в училището.