В България вече се работи по възможността банковата карта да бъде внедрена в мобилния телефон.Това съобщи Цветанка Минчева от „УниКредит Булбанк” пред БНР.
Тя обясни, че 90 % от инфраструктурата за предоставянето на услугата, която е много популярна в Европа, вече е готова.
Много важно ще бъде масовото желание на потребителите, след като видят, че това е удобно и няма нужда да носят пластиките на картите със себе си, да използват този вид услуга.„Дигитализацията на банковия сектор и ползите за клиентите от разширяването на новите компютърни технологии и услуги“ – това ще бъде темата на пресконференция на ръководството на „УниКредит Булбанк”.
"Развитието на технологиите влияе на начина, по който хората избират да банкират и банките трябва да отговорят на тези изисквания и непрекъснато развиват и внедряват нови услуги. Мобилните банкирания са дори малко по-сигурни", обясни Минчева.