Според Financial Times, китайските компании са станали водещите рекламодатели на Европейското първенство по футбол, което се провежда в момента в Германия. Пет от 13-те официални спонсори на Евро 2024 са компании от Китай.
„Китайските марки, които вече са създали значителна база на техния огромен пазар, сега се стремят да разширят влиянието си сред нови аудитории и на нови пазари“, отбелязва изданието, цитирайки маркетинговия директор на УЕФА Ги-Лоран Епщайн. Според него, официалните китайски спонсори на турнира – онлайн услуга за търговия на дребно, базирана в Китай и собственост на Alibaba Group – AliExpress, платежната услуга AliPay, производителят на смартфони Vivo, производителят на електроника Hisense и автомобилният производител BYD,
са имали значителен принос за общите 600 милиона евро приходи от продажбата на търговските права на турнира.
Спрямо Евро 2020 този обем е нараснал с 15%, а спрямо Евро 2016 – с 24 процента.

Като цяло УЕФА очаква турнирът да донесе общо 2.4 милиарда евро –
от спонсорство, предавания, продажба на билети, сувенири и други. Освен китайски компании, официални спонсори на Евро 2024 са още Adidas, Coca-Cola, Booking.com, френската ИТ компания Atos, гръцкият букмейкър Betano, правителствената програма на Катар Visit Qatar, германската верига супермаркети Lidl и немската марка за дрехи Engelbert Strauss.