Промоционалните оферти и ценообразуването на ниво абонамент вече могат да се видят в приложението, но потребителите на iPhone все още не могат да се свързват директно с външни опции за плащане.
От Spotify обявиха, че започват да показват ценова информация в приложението си за потребители на iPhone в Европейския съюз (ЕС), което е резултат от дългогодишна правна битка срещу Apple. Потребителите вече ще могат да виждат промоционални оферти и подробности за цените на абонаментите, включително каква ще бъде цената след изтичане на промоцията.
Въпреки това, все още липсва възможността да се кликне върху линк за извършване на покупки извън Apple App Store.
Spotify е избрала да се възползва от новото “право на стрийминг услуги за музика”,
въведено от Apple след глоба от 1,84 милиарда евро от ЕС за злоупотреба с доминиращо положение. Това право позволява показването на ценова информация без задължение да се спазват сложните нови условия за разработчици, които Apple въведе наскоро.
Spotify отказва да използва новите условия, които позволяват на разработчиците в ЕС да се свързват с външни опции за плащане, тъй като това би означавало, че Apple ще взема процент от продажбите извън платформата, което компанията нарича “незаконни и хищнически такси”.
Spotify води антитръстова битка с Apple още от 2019 г.
и този ход е част от усилията й да се справи с ограниченията, наложени от Apple.
Четете още на : Spotify от стрийминг приложение за музика до социална мрежа