Американската компания 1440 Foods, която притежава колекция от марки за спортно и активно хранене, придоби марката за протеинови барове Fitcrunch за неназована сума.
Основана през 2012 г. от Bakery Barn и знаменития готвач Робърт Ървайн, Fitcrunch е известна с високопротеиновите си закуски, предназначени за активен начин на живот. Марката предлага закуски, за които се твърди, че съдържат до 30 г протеин на порция.
Продуктите ѝ включват разнообразие от закуски, барове, вафли, прахове и добавки, насочени към „фитнес ентусиасти, спортисти и потребители, загрижени за здравето“.
Настоящият изпълнителен директор на Fitcrunch, Патрик Корначиуло ще заеме поста главен изпълнителен директор на 1440 Foods след придобиването.
Корначиуло казва: „Fitcrunch утвърди позицията си на водеща марка за активно хранене чрез силно представяне в търговските канали на един силно фрагментиран и разрастващ се пазар. Радваме се да се присъединим към платформата на 1440 Foods и да обединим два талантливи екипа с богат опит в категорията на хранителните продукти, търговията, брандирането и производството.”
Според Корначиуло, продуктите на Fitcrunch и 1440 се ползват с висока лоялност в индустрията, а комбинирането “на нашите портфолиа и иновационни възможности ще ни помогне да достигнем до повече потребители. Очаквам с нетърпение да ръководя компанията през следващия етап на растеж“, отбелязва той.
1440 Foods описа придобиването като „силно допълващо“ съществуващото портфолио, което включва марки като Pure Protein, MET-Rx и Body Fortress. Компанията, която беше придобита от 4×4 Capital през 2021 г., има присъствие онлайн и в търговски обекти в цяла Америка, включително Amazon, Wal-Mart, Target, Kroger, Meijer, Walgreens и CVS.
През май тази година 1440 Foods обяви планове за отваряне на ново производствено съоръжение, за да отговори на „нарастващото търсене на здравословни закуски“.
Четете още : Рестриктивното хранене помага за контрола на кръвната захар и намаляването на теглото.