Български туроператори, получили подкрепа от министерството на туризма, представят услугите си в рамките на срещи, провеждащи се от 11 до 14 ноември 2024 г., в четири ключови града в Германия. Това са Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф, които са домакини на поредица от бизнес срещи и събития, събрани в рамките на инициативата Road Shows, става ясно от информация на сайта на министерството на туризма.
Основната цел на четирите срещи е да се задълбочат връзките между българските и немските туроператори, хотелиери и представители на туристическия бизнес.
Всяко от събитията включва двустранни срещи и индивидуални разговори, които ще позволят на участниците да обменят идеи и да представят своите предложения с оглед на изграждането на нови партньорства и укрепването на сътрудничеството.
Тази инициатива е част от активната стратегия на Министерството на туризма за утвърждаване на България като предпочитана туристическа дестинация за германските туристи.
Кампанията продължава успешните международни инициативи на министерството, започнали в края на 2022 г. с представяния в Полша, Германия, Израел и Великобритания. Поредицата от събития е съобразена с Годишната програма за Национална туристическа реклама за 2024 г., която цели засилване на стратегическите партньорства и насърчаване на посещенията в страната.
Очакванията са Road Show събитията да доведат до значително разширяване на туристическите контакти и засилване на интереса към България сред немските туристи.