Пребиотичният бранд Poppi става част от PepsiCo в сделка за 1.95 млрд. долара

Пребиотичният бранд Poppi става част от PepsiCo в сделка за 1.95 млрд. долара

PepsiCo придобива марката пребиотични газирани напитки Poppi за 1.95 милиарда долара.

„Повече от всякога потребителите търсят удобни и вкусни опции, които да отговарят на начина им на живот и нарастващия им интерес към здравето и доброто самочувствие“, заяви председателят и главен изпълнителен директор на PepsiCo Рамон Лагуарта в изявление.

Алисън Елсуърт, съосновател на Poppi, каза, че сделката с Pepsi ще позволи на напитките да достигнат до повече клиенти. „Нямаме търпение да започнем този следващ етап с PepsiCo, за да представим нашата газирана напитка на още повече хора – и знам, че те ще уважат това, което прави Poppi толкова специална, като същевременно подкрепят следващата ни фаза на растеж и иновации“, заяви Елсуърт.

Федералната търговска комисия на САЩ подава иск срещу Pepsi за незаконна ценова дискриминация

Тя разработва Poppi (в началото известна като Mother Beverage) в своята кухня през 2015 г., защото обичала газирани напитки, но не ѝ харесвало как се чувства след консумацията им. Тя смесвала плодови сокове с ябълков оцет, газирана вода и пребиотици и продавала напитката на фермерски пазари.

Четете още : Федералната търговска комисия на САЩ подава иск срещу Pepsi за незаконна ценова дискриминация.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Ще помогнат ли необозначените полицейски автомобили, които МВР планира да купи, за по-добрия контрол на агресивните шофьори?

Подкаст