ВХОД / РЕГИСТРАЦИЯ

Веригата магазини H&M сюрпризира клиентите си

Новата мярка е свързана с огромното количество купени и върнати дрехи. Ето за какво иде реч:

Култовият шведски бранд вече започна да таксува клиентите си във Великобритания. При всяка върната онлайн или на място поръчка, те трябва да заплатят таксата от 1,99 паунда, като е очаквано, рано или късно, това да засегне и българския купувач. Обаче новото правило не важи, ако продуктът е дефектен или ако сте лоялен член на H&M, пише Birmingham Mail.

В интерес на истината, този ход е бил въведен още през лятото, ала мнозина разбират за него чак сега : „Интересно е, че компаниите изглежда го правят скришом, но това е разумно нещо. Има икономически смисъл, тъй като обезсърчава купувачите да купуват масово онлайн продукти и след това да връщат повечето от тях. Това наистина е голям проблем за компаниите.“ – разказва експертът по търговията на дребно Джонатан Де Мело пред BBC.

Апропо, преди броени дни от H&M споделиха, че продажбите на марката са се понижили през лятото. Така че решението на шведската модна верига не е толкова учудващо.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Още от категорията..

Последни новини

This poll is no longer accepting votes

Смятате ли, че на протеста срещу БФС част от униформените са превишили правомощията си?

Подкаст