Марката Ineos представи специална версия на Grenadier

Ineos Grenadier 1924

Марката Ineos представи специална версия на автомобила Grenadier. Нарича се “1924” и е посветена на стогодишнината на британската марка за дрехи Belstaff. Производствената серия ще бъде 1924 автомобила, като поръчките от целия свят ще приемат от 26 юни. 

Автомобилите от специалната серия ще бъдат или бели – цветът носи името Magic Mushroom. Или черни – Inky Black. Всъдеходите ще имат двуцветни алуминиеви джанти със 17 диаметър с диамант, изключителна кожена интериорна облицовка, специални значки и, разбира се, серийния номер на конкретен автомобил от серията.

“Вековният емблематичен стил заслужава да бъде почитан още повече”,

казва Лин Калдър, главен изпълнителен директор на Ineos Automotive. “Така че знаем, че сме в страхотна компания.”

Ineos Group Limited е британски мултинационален конгломерат с централен офис и регистрация в Лондон. Към 2021 г. тя е четвъртата по големина химическа компания в света с допълнителни операции в горивата, опаковките и храните, строителството, автомобилостроенето, фармацевтичните продукти, текстила и професионалния спорт. Ineos е организиран в около 20 самостоятелни бизнес единици, всяка от които има собствен борд и работи почти напълно независимо, въпреки че

основателят Джим Ратклиф, който притежава контролен дял,

и неговите сътрудници, които заедно притежават миноритарен дял, понякога участват в техните бордове.

Ineos произлиза от INspec Ethylene Oxide and Specialities, предишно име на бизнеса. Също така е кръстен на гръцкия бог “Инеос” без косми, двукрак куц кентавър, “Еос” е гръцката богиня на зората, а “неос” на гръцки означава нещо ново и иновативно. Освен че е акроним, Ineos заявява, че името му представлява “зората на нещо ново и иновативно”.

Ineos Automotive Ltd. е създадена през 2017 г. за разработване и производство на офроуд превозно средство,

замислено като “духовен наследник” на Land Rover Defender, под кодовото име Projekt Grenadier. През септември 2019 г. първоначално беше обявено, че автомобилът, вече официално наречен Ineos Grenadier, ще се произвежда в две нови фабрики в Estarreja, Португалия (шаси и каросерия) и Bridgend, Южен Уелс (окончателно сглобяване), със задвижващи механизми, доставени от BMW. Всичко беше планирано за 2022 година. През декември 2020 г. от Ineos обаче обявиха, че окончателното сглобяване ще се проведе в Хамбах, Франция, вместо в Южен Уелс. Съобщението беше осъдено от депутата от Лейбъристката партия в Уелс Крис Елмор, който противопостави решението за преместване на производството в Европейския съюз с подкрепата на Ратклиф за Brexit.

Belstaff е марка за дрехи, собственост на Ineos.

Компанията е основана през 1924 г. от Ели Белович и неговия зет Хари Гросберг в Лонгтън, Стоук он Трент, Стафордшир. Името е комбинация от фамилията на Ели и неговия дом в Стафордшир. Belstaff е първата компания, която използва восъчен памук в производството на водоустойчиво облекло за мотоциклетисти.

През 1948 г. Belstaff става дъщерно дружество на James Halstead. Компанията беше засегната от текстилната криза от 90-те години, което ускори затварянето на фабриката в Лонгтън, след като преди това затвори своя обект в Силвърдейл. Джеймс Халстед продължава да притежава марката, продавайки гамата мотоциклети Belstaff и марките каски до 2004 година. Наред с това те рекламират в Европа, Австралия и САЩ. Марката е продадена през 2004 г. на Франко Маленоти от Sponsor SA Италия. А Кейт Мос получава 1 000 000 паунда, за да се появи в реклами на Belstaff.

Ясно е, че

Belstaff не облича само мотоциклетисти или яхтсмени.

Палто от тази марка например можеше да се види на Бенедикт Къмбърбач, когато играеше ролята на Шерлок Холмс. И това не е първият опит на сътрудничество за Ineos и Belstaff. За купувачите на Grenadier Trialmaster и Grenadier Fieldmaser, якета Belstaff са включени към колата. А през 2020 г. марката за дрехи Stoke-on-Trent разработи капсулна колекция за яхтсмени от Ineos Team UK.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Как смятате, промените по бул. "Витоша" и бул."Патриарх Евтимий" ще подобрят ли организацията на движението в центъра на София?

Подкаст