Анимационният филм „Отвътре навън 2“ отбелязва огромен старт от 155 милиона долара

Анимационният филм „Отвътре навън 2“

Тревогите за лятното кино на Холивуд отстъпиха място на радостта този уикенд с мащабния дебют на Disney и Pixar „Inside Out 2“. Анимационното продължение събра 155 милиона долара от билети в 4440 кина в САЩ и Канада през уикенда, според оценки на студиото в неделя.

Това е не само вторият най-печеливш дебютен уикенд в 29-годишната история на Pixar и вторият най-голям анимационен дебют някога (след “Феноменалните 2” с 182,7 милиона долара през 2018 г.), но и най-големият за 2024 г., след “Барби”. С приблизително 140 милиона долара от международни прожекции, “Вътре навън 2” постигна зашеметяващ глобален дебют от 295 милиона долара, чупейки рекорди.

Тони Чембърс, ръководител на театралното разпространение на Disney, беше уверен, че филмът ще се представи “изключително добре”. Но дори той беше изненадан колко много надхвърли вече високите очаквания.

“Хората отиват на кино за страхотни филми”, каза Чембърс.

„Рецензиите, от уста на уста просто помогнаха за изграждането на тази инерция… Това се превръща в малко явление.“

Важно е да се отбележи, че

публиката на “Вътре навън 2” обхваща всички възрасти и демографски групи.

След COVID, каза той, блокбъстърите разчитат на привличането на мултикултурна публика.

Успехът е важен за Pixar, бележейки така необходимото завръщане към формата за студио, което имаше поредица от невпечатляващи филми, включително “Elemental”, който в крайна сметка се оказа успешен, и “Lightyear”, който не успя. Освен това е от съществено значение за по-голямата холивудска екосистема и за здравето на киноразпространителите, които работеха с 26% дефицит.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че трябва да се забрани използването на телефоните в училищата?

Подкаст