„Шелли Груп“ АД, доставчик на IoT решения и решения за интелигентна сградна автоматизация, отчита увеличение на продажбите на „Черния петък“ със 115 процента спрямо миналата година до общо 14.5 млн. евро (28.4 млн. лева), като бяха продадени над 1.1 млн. устройства за домашна автоматизация.
По този начин компанията продължи да поддържа нивото на бизнес резултатите си, които бяха постигнати през първата половина на годината, и през третото тримесечие, въпреки геополитическата несигурност.
След успешните продажби по време на „Черния петък“, дружеството отново потвърждава насоките за финансовата 2023 г. за увеличение на приходите с 51 процента до 72 млн. евро (140.8 млн. лв.) и увеличение на печалбата преди лихви и данъци (EBIT) с поне 63.5 процента до 17 млн. евро (33.2 млн. лв.).
„Шелли Груп“ АД е технологичен холдинг, чиято основна дейност е фокусирана върху иновацията чрез разработването на нови технологии, производството и дистрибуцията на висококачествени IoT продукти. В основата на развитието на компанията са нуждите на потребителите. “Шелли Груп” е основана в България. Групата се състои от 6 дъщерни компании и има офиси в България, Словения, Германия, Китай и САЩ. Продуктите й вече са познати на над 100 пазара. Акциите на дружеството се търгуват на “Българска фондова борса” от декември 2016 г. и на Франкфуртската фондова борса от ноември 2021 година.